Oğuzcan Türe - Sensiz de Yürüyorum Şarkı Sözleri



Buna yalnızlık denemez

Buna sensizlik denemez
İçime attım 
Hırpaladım kendimi



Buna mutsuzluk denemez
Buna suçsuzluk denemez
Havaya attım 
Fırlattım her şeyi



Kendimi silmek için herşeyi



Sensiz de yürüyorum bakmadığımda geriye
Sensiz de gülüyorum bakma yüreğime 
Her şey bu kadar kolaysa
Her şey bitecekse



Bana sordun mu geceyi
Gündüzden çalarken 
Kararır derdim
Sabretseydin



Buna yorgunluk denemez
Buna durgunluk denemez
Yorulur kalbim 
Dönmeyi isterim



Kendimi silmek için herşeyi



Sensiz de yürüyorum bakmadığımda geriye
Sensiz de gülüyorum bakma yüreğime 
Her şey bu kadar kolaysa
Her şey bitecekse
Oğuzcan Türe - Sensiz de Yürüyorum Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 10:25 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.