Sahin Qurbanov - Gelmedin Şarkı Sözleri



Yaşamak yaşamak
Sensiz yaşlanmak
Kolay olacak sanma
Bu derdi taşımak
Gelde halime bak
Bu kalbe ak

Bahçemde güller soldu
Bu aşkımız ziyan oldu
Kalbim hasrete doydu x2
Sen gelmedin

Gurumdan vazgeçtim
Ben kalbime seni seçtim
Ama gelmedin x2
Sen gelmedin

Seni pencerelerimin önünde
Her gün her gece bekledim
Aşkımız o son gününde
Yere attın aşkı tekmeledin
Vicdanın yok mu içinde?
Gittin gelmedin

Bahçemde güller soldu
Bu aşkımız ziyan oldu
Kalbim hasrete doydu x2
Sen gelmedin

Gurumdan vazgeçtim
Ben kalbime seni seçtim
Ama gelmedin x2
Sen gelmedin
Sahin Qurbanov - Gelmedin Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 13:39 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.