Mavi - Silmesinler İzlerimi Şarkı Sözleri



Mavi - Silmesinler İzlerimi Şarkı Sözleri

Ödül müsün bana ders misin dert mi 
Bu hain dudaklar beni dün öpmedi mi 
Ziyan mısın bana gül müsün diken mi 
Seni günahlarınla kabul etmedim mi 


Bir dokunup bir çektin 
Ateşten korum sanki 
O büyük yangınını 
Ben dindirmedim mi 

Yapma, silmesinler izlerimi 

Dilek tutmaya bile 
Değmesin kirpiğine 
Sarılmasın kimse 
Uyurken beline 
Bilirsin nasıl çılgın 
Sevmişim sırılsıklam 
Canım bana emanet elini bırakmam 
Canını yakarım da ellere bırakmam 


Yasak mısın bana ders misin dert mi 
Zehrini seve seve elinden içmedim mi


Cihanı yakarım da ellere bırakmam
Mavi - Silmesinler İzlerimi Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 04:11 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.