Muhammed Onur Bayraktar - Elveda Mektubu Beste Sözleri

Seni öyle çok sevdim ki anlayamadın

bendeki bu aşkı söyle heves mi sandın 
ufak tefek olaylara hep tirip yaptın 
sonunda ayrıldık işte ortada kaldın



Söyle şimdi mutlu musun yalnız başına 
ben olmayacağım artık her zor anında 
oturup ağlayacaksın köşe başında 
bunu sen istedin sevgilim bitti anla 



Aşkımı anlaman için ayrılmak gerek 
anladım sevgilim bu iş yürümeyecek
mutlu olursun inşallah sen sonsuza dek
beni sevmen için kocaman yürek gerek 



senin için alt etmiştim kilometreler 
koşup gelmiştim yanına değmezmiş meğer
uykuya dalıp beni düşünürsen eğer
rüyanda kalacak gördüğün güzel günler 



şimdi ben iniyorum bak yine caddeye 
buluştum kardeşlerimle düştük alkole 
bir sözü var viskilerle daldık hayale 
kafayı kurtardık gene başladı beste 



oysa ne zorluklarla gelmiştim yanına
herşeyi göze almıştım bu aşk uğruna 
kardeşlerimi kırmışım boşu boşuna 
şimdi sen yoksun onlar var benim yanımda 



Aşkımızı anlatan bir beste oldu bu
yeter artık gelsin sonu kafam çok dolu 
yazmaya kalkarsam gelmez bestenin sonu 
senin hakkın bu kadardı bak suren doldu



Söz/Beste Ankaragüçlü Ufuk
Gitar/ Ömer Keskin
Muhammed Onur Bayraktar - Elveda Mektubu Beste Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 13:03 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.