Doğanay Temurkan - Seni Arıyorum Şarkı Sözleri


Doğanay Temurkan - Seni Arıyorum Şarkı Sözleri

Artık o şarkıları kimin için söylediğini bilmiyorum.

Çünkü benden sonra bir başkası oldu.
Aynı şeyi sana yaşatmıştım doğru.
Şimdi bu acıyla nasıl yaşadın biliyorum.

Evdeki o küçük odada seni arıyorum.
Durmadan dolaşıyorum. 
Aynı kapıyı durmadan açıyorum.
Çünkü bu sefer direk ağlamazsın diye düşünüyorum.
Saatleri geri alalım belki kandırırız kendimizi.

Evdeki o küçük odada seni arıyorum.
Durmadan dolaşıyorum. 
Aynı kapıyı durmadan çarpıyorum.

Artık o şarkıları kimin için çaldığını bilmiyorum.
Çünkü benden sonra bir başkası oldu.
Aynı şeyi sana yaşattım doğru.
Şimdi bu acıyla nasıl yaşadın biliyorum.

Evdeki o küçük ağaca bakıp bakıp gülüyorum.
Sürekli soğuk tutmaya çalışıyorum odaları.
Işıkları kapatıyorum.
Gözlerimi açtıkça açıyorum.
Belki karanlıkta görebilirim diye seni aaaa


Evdeki o küçük odada seni arıyorum.
Durmadan dolaşıyorum. 
Aynı kapıyı durmadan çarpıyorum.
Doğanay Temurkan - Seni Arıyorum Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 10:23 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.