Ahmet Kaya - Doruklara Sevdalandım Şarkı Sözleri



Ahmet Kaya - Doruklara Sevdalandım Şarkı Sözleri

Filiz filiz harelendim dağlara uymak için 
Kan gölünde kurulandım hayatı duymak için 

Kavgalara kuyulandım sabaha varmak için 
Kavgalara kuyulandım sabaha varmak için. 


"Kekik kokusu duydum 

Kekik kokusu koynunda huysuz gecenin 
Uyandım birdenbire 
Haydi dedim yüreğim gidelim bu şehirden 
Bu şehir koparmak istiyor beni özlemlerimden 
Yorgunum; 
Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var 
Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına 
Düşmanlarım ulaşamazlar..." 


Katarlar gelir geçer bir geceden bir geceye 

Yüreğim yare yare iz bırakır bin acıya 
Gün olur şafaklanır karanlıklar bin parçaya 
Gün olur şafaklanır karanlıklar bin parçaya. 

Denizlerde dalgalandım taşları oymak için 

Doruklara sevdalandım ışığa doymak için 
Irmaklarda durulandım dağları duymak için 
Irmaklarda durulandım dağları duymak için. 

Bir kuş çiz yavrum yüzüme gözyaşınla 

Bir kuş tel tel kirpiklerim kanat olsun 
Bir kuş çırpınan kalbi dudağımda 
Bir kuş yavrum sıcaklığın beni bulsun. 
Bahar gelmiş balam benim 
Bahar gelmiş dayanmış 
Dalda yaprak bebeciğim 
Suda köpük uyanmış 
Kuzulara özenmiş kızım benim 
Körpe sesler dinlenmiş 
Ay ışığında yanmış yavrucuğum 
Onun için beyazmış. 


Şarkılar gelir geçer bir heceden bir heceye 

Yüreğim yare yare yankılanır bin acıya 
Gün olur ufalanır karanlıklar bin parçaya 
Gün olur ufalanır karanlıklar bin parçaya.
Ahmet Kaya - Doruklara Sevdalandım Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 09:53 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.