Pınar İkidişli - Konuş Lütfen Susma Şarkı Sözleri


Kapat perdeleri

Bırak doğsun güneş
Sen bırak kalalım biz bize böyle diz dize
Bırak geçsin zaman bırak dönsün dünya
Bırak konuşsun insanlar
Bırak herşeyi
Gel birlikte yürüyelim caddelerce
Konuşacak çok şey birikmişti
Bunca zaman içinde
Gel birlikte yürüyelim
Sokaklar bizim
Sen nerdeydin?
Anlat neden bu kadar geciktin?



Konuş lütfen susma
Beni yalnız bırakma
Alışamam yeni baştan
Bu derin karanlığa



Konuş neden gittin
Neden beni terkettin?
Tüm bunları haketmişmiydim?
Sen konuş ben dinlerim...



Gel birlikte yürüyelim caddelerce
Konuşacak çok şey birikmişti
Bunca zaman içinde
Gel birlikte yürüyelim
Sokaklar bizim
Sen nerdeydin?
Anlat neden bu kadar geciktin?



Konuş lütfen susma
Beni yalnız bırakma
Alışamam yeni baştan
Bu derin karanlığa



Konuş neden gittin
Neden beni terkettin?
Tüm bunları haketmişmiydim?
Sen konuş ben dinlerim...
Pınar İkidişli - Konuş Lütfen Susma Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 10:14 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.