Kahraman Deniz - Suç Mahalli Sözleri - İndir

Kahraman Deniz - Suç Mahalli Sözleri - İndir



Kahraman Deniz - Suç Mahalli Sözleri

ağlak bir sokaktayım, solundan ilerliyorum yardan henüz geçmişim ve önümü göremiyorum duvarlarına yazılmış kimin kimi sevdiği lambalar patlatılmış bir suç mahalli gibi şehrime bir gelmeyegör, her virane saray olur beni tekrar sevmeyegör, mahpushane cennet olur muğlak bir bataktayım, dibine ben gidiyorum dardan dara düşmüşüm, kolayı ne bilmiyorum hangi kitapta yazılmış, aşkın zora yenildiği? öyle dağılmışım ki, polis çevirdi yine şehrime bir gelmeyegör, her virane saray olur beni tekrar sevmeyegör, mahpushane cennet olur böyle sevmek olur mu? böyle sevsek olur mu? geç olmadan ver cevabı, şimdi sevsek olur mu? şehrime bir gelmeyegör, her virane saray olur beni tekrar sevmeyegör, mahpushane cennet olur

Kahraman Deniz - Suç Mahalli Sözleri - İndir Reviewed by farukkyldzx on 05:56 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.