Metehan Akdeniz - Her Saniye Şarkı Sözleri



Çok ilginç değil mi?
kovsan yine de gitmem diyene,
dön gel diye yalvardığımı gördüm ben bu hayatta.
her saniye bi ton boktan şey oluyor bu dünyada.
peki ya ben?
bana ayıracak bir saniyesi yok mu bu dünyanın?
çok yordu beni yaşadıklarım.
sonu uçurum olduğunu bile bile,
hiçbir adımı atarken korkmadım.
daha çok yaklaştım.
havası kirli diye olmalı,
insanların içini bu denli kirletmesi.
hangi belgeseldeyiz bilmiyorum,
ancak etrafımda vicdan katili çok.
ya mutsuzluluğumu, sevinç kaynağı edinenler?
bin kere görsen de bulamazsın doğruyu.
3 günlük dedikleri bu dünyada,
hiç kısalmadı yolum.
işe yaramaz bi adamım,
boş ver beni.
kendim gibi olduğum sürece,
hep kaybeden taraf ben olacağım.
zaten derdim kendimi kazanmak.
vazgeçmek zorunda mıyım?
hayatım vardı benim.
yaşayacaklarım,
belki de mutluluklarım.
bitti mi her şey?
belki bir gün...
neyse boşver.
Metehan Akdeniz - Her Saniye Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 05:52 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.