Çağan Şengül - Yalnızlığa Döndüm Yüzümü Şarkı Sözleri


Yalnızlığa döndüm yüzümü.

Hangi el bıraktı hüzünü.
Bir el uzat şu garip halime.
Bir tek sözün yeter gönlüme.

Bıraktığın anılarla savaşmaya gücüm yok.
İçimdeki seni,dağıtmaya yüzüm yok.
Kim aldı,seni benden.
Hangi el bıraktı hüzünü.
Kim aldı,öptüğün ellerimden.

Yalnızlığa döndüm yüzümü.
Sesini duymak bir deli hasrete bedel.
Bir el uzat şu garip halime.
Bir tek sözün yeter gönlüme.
Adını andığımda,kırıldı kelimeler.

Kim aldı,seni benden.
Bir tek sözün yeter gönlüme.
Kim aldı,baktığın gözlerimden.

Yalnızlığa döndüm yüzümü.
Bir el uzat şu garip halime.
Hangi el bıraktı hüzünü.
Çağan Şengül - Yalnızlığa Döndüm Yüzümü Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 10:33 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.