Mehmet Savcı - Duyanlara Duymayanlara Şarkı Sözleri


Her şey her şey senin için
Dualarım duygularım düşlerimde bakışların
Hep seni söylüyor şarkılarım
Umurumda değil kim duyarsa duysun
Varsın olsun kim görürse görsün
Bırakıp gitmeyi kolay mı sanıyorsun

Söyle sevgimi herkes duysun



Duyanlara duymayanlara
Soranlara sormayanlara
Ben onu seviyorum çok seviyorum

Seviyorum seviyorum



Her şey her şey senin için
Dualarım hayallerim arzularım gözyaşlarım
Hep sana olacak sarılışlarım
Boş ver boş ver ne derlerse desinler
Saklama sende bunu söyle bilsinler
İsterse bizi vurup öldürsünler
İnan bu aşkımı silemezler
Duyanlara duymayanlara
Soranlara sormayanlara
Ben onu seviyorum çok seviyorum
Seviyorum seviyorum
Mehmet Savcı - Duyanlara Duymayanlara Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 15:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.