Muhammed Onur Bayraktar - Ayrılık Kırıntısı Beste Sözleri

Adımı sorma bana müptelayım şu anda

Sensiz geçen Hayatta neler Geldi başıma
Mutlu oldumu sanma yanlız kaldım hayatta
Bu bestenin sözleri Gelsin Tüm kolpa Aşklara



Gece sancılardayım gündüz ise komada
Sensizlik zindan olmuş bana dar sokaklarda
Adını sayıklarım unuttumu sansanda
Bitsin artık bu çile Yalvarıyorum ALLAHA



Ayrılık yaramadı ömrümden ömrü aldı
Cigaralık sarmadı yine damar kabarttı
Bir ayrılık Şarksı Beni bak benden aldı
2 saat geçince Kalbime bir çelme taktıı



Tutundum yanlızlığa alıştım nede olsa 
Dertler büyük değil ya çıkarı var mutlaka
çekerim redbul vodka inceden sen aklımda
Sorsalar beni sana deki başka boyutlarda



- - HAYATIMMM tutundu yanlızlığa
HAYATIMM Bağlandı 3 biraya 
Sana hayatım demem benim hayatım VODKA
HAYATIMM kafamı Yaptın bi dünyaa

Muhammed Onur Bayraktar - Ayrılık Kırıntısı Beste Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 13:10 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.