Deniz Tekin - Hep Oturup Bekledim Şarkı Sözleri


Bana sunu soyleyin

neydi yanlis yaptigim
cunku hayatimin hicbir evresinde
boyle garip olmadim



belki tam anlatmadim
soyleyeceklerimin hepsini sona sakladim
ve ben hayatimin hicbir evresinde
böyle caresiz kalmadim



belki aramadim belki gelmedim
belki de zaman hep yanlistir dedim
ama mecidiyekoy metroda belki rastlarim diye
hep oturup bekledim



bana soyleyin sunu
neydi cozumu bu durumun
cunku hayatimin hicbir dersinde 
bu sinavi veremedim



belki tam calismadim, calismadim
kalbin carpanlarina
cunku hayatimin hicbir denkleminde
boyle yanlis hesap yapmadim

Deniz Tekin - Hep Oturup Bekledim Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 10:39 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.