Kaptan - Yine Gitti Şarkı Sözleri


Kaptan - Yine Gitti Şarkı Sözleri

yine çekti gitti yine yok 

yerini dolduramadım
bize tek yıkıntılar kaldı 
aşk bahçesinde korkularım



yarama tuzdu;
yaşama hırsımdı yarım akıllıydı anama kızdı
et ve tırnaktık ağlamıştık o yemyeşil bi bağa yaz nakışı
cennet kokusundaki ay bakışlı..
insan bunu paylaşır mı?
haram atında kumlara destan yazma Allah sana katında yer ayırmıştır..



kanadım eksik ;
buğulu bi pencerenin önünde kanadı yaramı deştim
çayını bekliyim mi dert yoldaşım dün yakomazlara adını çizdim
bügun sebep olduğun ayrılık dağına çıktım ardında kaldım senin
hiç medet ummadığım bikaç besteden sen aklıma gelince yardım istedim



yandım üstelik karşıma geçti ecelim andım hep seni
kalbime set çekti neşterin lokmaları zehr etmek istedi
ölüm, tek canlı rehberim sömürgesindeki siyahlıkta buldum seni
mutlu bile oldum üstelik tek bi zerre kar etmedim.



bu hayat bi tek seni yar etmedi bana kaybettiğim
insanlar adaletsiz kalemim durmayacak kahretsin 
intihar ettirdim ruhumu asıp bi ömrü sana mal ettim 
bura ereğli sahili bari sokaklarında çık karşıma
inadı bırak gel..
Kaptan - Yine Gitti Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 04:39 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.