Emir Can İğrek - Yangınlı Şiir Sözleri


Emir Can İğrek - Yangınlı Şiir Sözleri

Eşkıyaların kibar olduğu zamandan Adamların kadınları müjganından öptüğü sokaklardan Geçtim büyüyorum ara sıra yalanla Yazıyorum içimi şu odamda, değiyor başka hayatlara Başıma binbir bela gelir bu ruhumun yüzünden, ben onun gönüllü işçisi Bu devirde söylenir mi böyle yangınlı şiirler? Ben o geçmişin misafiri. Yüksek kaldırımda bir akşam tanır felaketim seni Başında kasketin senin içinde kasvetim Cadde-i kebir gibi yakarlar beni çaresiz Bakarlar ardımdan çocuklar firari mahkum gibi
Emir Can İğrek - Yangınlı Şiir Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 04:34 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.