Muhammed Onur Bayraktar - Vasiyet Beste Sözleri


Girdim masrafa söyledim dört bira

Dalgacıya bayıldık yine 20 lira
Tuttum evin yolunu kesmedim soluğumu
Odamdaki kova bekliyor suyunuu



Nevale hazır kovalar tam takır
Yazıyorum bak yine içten içten satır
Beni gören vahlanır içleri yıpranır
Neden bu dünyada hep siken kazanır ?



Odamda baş başa kaldım bir başıma
Karşıdan bir kare bakıyor suratıma
Anımsatıyor seni o masum gülüşleri
Ağlamaktan akmış hayalinin göz kalemi



İnanmam asla inanmam göz yaşına
Yokluğunda anlatırım derdimi dolunaya
Geceler sırdaşım bak yine yalnızım 
Evimde tek başıma dumana asılırım



Aradım beni seni duydum sesini
İçimi parçaladı sesinin titreyişi
Susadım sana oruç tutar gibi 
Orucam bozucam hak etmessin sevgili



61 değil 60 yılda yaşarım
Meraklanma günahımla ben başa çıkarım
Cehennemde sararım şeytana sunarım
Kafası iyi olur belki ordan yırtarım 



Her gece dışarda seni aramak varya
En çokta güzelim bu koyuyor bana
Arka sokaklarda öldüren şarapla 
Girerim triplere saldırırım sağa sola



Bedenim kokunla her gün avunur
Unut beni mutlu ol tek isteğim budur
Sensiz güllerim gurur yaptım bende gurur
aşkın beni inan çöllere savurur



Tıkandı zıvanada arka sokaklarda
Bir ses duydum galiba polis amca
Ürkütücü bir sesti ve silah sesiydi
Az önce ruhum vurmuş ya kendini



Ruhum olmadan inan yazamıyorum
Bekle beni zebani ben geliyorum
Son sözümü diyorum #vasiyet ediyorum
Seni kimse sevmesin ben çok çok seviyorumm....

Muhammed Onur Bayraktar - Vasiyet Beste Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 13:06 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.