Bilal Sonses - Yanarım Şarkı Sözleri

Bilal Sonses Yanarım şarkı sözleri


Göğsümde Uyumadın Hiç,

Çok Istedim Ama Çok Gördün.
Kalbimde Durmadın Hiç,
Hep Izledim Ama Çok Kördüm.

Nankördün Aldın Vebalimi

Yaşattın Acının Her Halini
Çok Gömdün Seni Seven Su Kalbimi
Artık Görmüyorum Hayalini

Yanarım,Kör Ateşler Gelir Üstüme Ama
Kanarım,Sen Söyle Bir Yalan Daha Bana
Anarım,Adını Her Özlediğimde Ama
Bittiyse Zorlamam




Etiket:bilal sonses - yanarım bilal sonses - yanarım akor bilal sonses - yanarım indir bilal sonses - yanarım sözleri
Bilal Sonses - Yanarım Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 10:12 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.