Mehmet Onur Bayraktar - Özlemedin mi? Beste Sözleri



Mehmet Onur Bayraktar - Özlemedin mi? Beste Sözleri

Unutmadım yaptıklarını hala, Bir adım atsam kanıyor yaram
Unutma sevenler birdaha sevmez.
Tenin Günahından bi geçse bari,
Gittikçe sana benziyor denizler.. Bir durgun bir dalga bu ara
Gittikçe sokaklarda adım adım..Gittikçe inmesin hala.
Özlemedin mi? Özlemedin mi? Onu bunu bırak beni özlemedin mi?
Çekilip kenara esnaf tuhaf kapatıp gözlerini üşümedin mi?
Özlemedin mi? Özlemedin mi? Onu bunu bırakıp beni özlemedin mi?
Çekilip kenara yaslanıp duvara kapatıp gözlerini üşümedin mi?
Mehmet Onur Bayraktar - Özlemedin mi? Beste Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 04:10 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.