Atakan Anıl Yazıcıoğlu - Sen Dökümü Şarkı Sözleri



SEN DÖKÜMÜ
Nefes nefese kalmak kadar zor sensiz tek bir nefes almak.
İçime çekemediğim her an ölüyorum . 
Sensizlik,sessizlik kadar boğucu .Bir bahar yaşıyorum ;sensiz ,yaprak dökümü .
Her dalımda sana açılan ,sararmaya yüztutmuş senliklerimle doluyum .Sensiz içimde büyük bir boşluğum .
Yapraklarım sensizliklere umut verir ,içimde dağılıp unut denir . 
Bir mevsim yaşıyorum ;ilk değil ,sonu hiç gelmeyen bir bahar , sen dökümü .
Sensiz öylesine dökülüyorum ki , kime nereye düşsem acı veriyorum .
Sensiz üzerime düşen bütün gözlere , ölümü anlatıyorum ,beni bir kez olsun anlasınlar diye .
Çok anlamsızım .Her an can verdiğim sen dökümü beni anlamıyorken ben ; benimle hayat bulmaya çalışanlara seni anlatıyorum.
Bu baharda da sensizliğe dökülüyorum . Mevsimlerin en garibini yaşıyorum .
Sana ısınıyorum ,sensizlikler de ıslanıyorum .Ve ne olursa olsun , yinede sana dökülüyorum .
Bir fırtına kadar şiddetli kopuyosun içimde .
Dallarım kırılıp , yapraklarım savruluyor sana ,sona ,sonsuzluğa . 
Düşmediğim yer kalmıyorda ,bir kez olsun ulaşamıyorum sana . 
Aslında her yerde sen vardın da ,belkide bu yüzden savruluyordu yapraklarım . 
Sana kırıldım da , birsen olup bir kez daha sana açamadım . 
Fırtınan felaketim oldu , sonum oldu , kırdı savurdu da , neden yıkmadı ?
Bedenimde tutunacak hala bir dal var kadın .
Ben yine sen dökümüyüm . 
Bu mevsim , yaprak dökümün .
Ben kokar şehrinin sokakları , nereye bassan orada yapraklarım . 
Hangi sokaktan kaçmaya çalışsan bana çıkarsın , benlikleri içine çekersin.
Duyguların hislerin bedenine ağır gelmeye başlar .
Beynini avuçlarının arasına alıp , gözlerini kapatırsın . 
İşte o an ben sarılırım . Rüzgarımla sararım bedeninin dört bir yanını . 
Yeter artık ! Ne dökecek yaprağım , nede düşeceğim bir sokağım kaldı yeter ;
Diye beyninin en duygusuz odalarını sorgu sual ederim . 
Ve eğilir kulağına yine bizi sana fısıldarım , 
Bu mevsim , sen dökümü ...

Atakan Anıl Yazıcıoğlu - Sen Dökümü Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 10:13 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.