Çağan Şengül - Dök Yüreğindeki Hasreti Şarkı Sözleri


Deli bir rüzgardım duruldum 

Okyanustu yokluğun boğuldum 
Ellerinden uzak aylar geçti 
Güneşimdin sen ne yazlar geçti 



Kötü bir rüyaydı sensizlik 
Çok dayandık ne olur gel bitsin 
Ellerin ısınsın ellerimde 
Hep sen varsın en derinde 



Öğret bana sevmeyi bildiğin ne varsa söyle 
içinde tuttuğun her şeyi


Göster bana görmediğim ne varsa anlat 

Dök yüreğindeki hasreti ×2 



Hayaller verilen sözler 
Sana duyduğum bu özlem 
Hatırla ne güzel geçmişti günler 
Yine gel yine gel yine gel 



Öğret bana sevmeyi bildiğin ne varsa söyle 
içinde tuttuğun her şeyi 
Göster bana görmediğim ne varsa anlat 
Dök yüreğindeki hasreti

Çağan Şengül - Dök Yüreğindeki Hasreti Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 10:35 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.