Ayaz - Sen Yoksan Şarkı Sözleri


Ayaz - Sen Yoksan Şarkı Sözleri

Gidiyorsan durma,Bir an bile ardına bakma

Birgün olurda ararsan,Ben oralarda olmam
Bilirsin beni unutamam,Unutmuş gibi yaparım
Üşürsem ateş aramam,Kendimi soğuk sulara atarım



Sus,Konuşmaya hakkın bile yok
Halime bak çaresizim
Senin yüzünden düştüm,Ucurumlardan



Geri gel,Diye dudaklarım konuşmaz
Yüreğim haykırır ardından
Kimse Duyamaz...



Beni buralara hapsettin ya
Ne olur al canımı kurtar
Rüyalarımdasın Hala
Ben ölüyorum (Sen yoksan)



Olmuyorsa olmaz ,Beni cok sevemezsin
Yerine koyamazsın,Orda başkaları varsa
Boşver ne önemi varki,Böyle mutluysan
Ben senin için,Yarım kalırım eğer sen tamamsan



Neden zoru Sevdi yüreğim
Bir hayale Dalmış
İnanmış sana,Cok aptalmış



Duvarları Kırıp Döksem,Neye Yarar
Seni geri getirmez ki .. Yoksun ya
Hiç birşeyin tadı yok…



Beni buralara hapsettin ya
Ne olur al canımı kurtar
Rüyalarımdasın Hala
Ben ölüyorum (Sen yoksan)
Ayaz - Sen Yoksan Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 15:16 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.