Aykut Narin - Yağmur Olsam Şarkı Sözleri



Boş duvarlarla konuştum yine bugün
Seni sordum cevap vermedin

Pencereden bakıp öylece kaldığım bir umut

Yine gelmedi

Yağmur olsam yollarına düşsem

Bulur muydum seni?

Ya da yağsam saçlarına

Damla damla
Tanır mıydın beni?


Avuçlarını açıp bulutların altında

Islanır mıydın?

Ya da söyle yine kaçar mıydın?

Beni sevemedin ya ona yanarım..

Bir türlü yanımda olamadın

Kuru bir yaprak misali

Oradan oraya savruldu bedenim

Ahhhhhh dursaydı zaman yanımdayken!

Sen ya da geri dönebilseydin

Gittiğin günden beri inan doğmadı güneş

Gökyüzüme doğ gel
Geeeeeeel..


Beni sevemedin ya ona yanarım..

Bir türlü yanımda olamadın

Kuru bir yaprak misali x2

Oradan oraya savruldu bedenim

Aykut Narin - Yağmur Olsam Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 13:25 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.