Muhammed Onur Bayraktar - Son Hatıram Beste Sözleri

Ayrılığın ilk günü canım yanıyor

kalbim karardı artık bulunamıyor
nefesim kesildi solunamıyor
uzaktan uzağa hasret çekiyor



Gözleri kahveydi beni bitirdi
bu beden ot içmekten kalbi Yitirdi
son konuşmamızda sevmiyom dedi
o gülüşleri bu kelimede bitti



zaman akıp geçmiş iki yıl bitmiş
durdurun dünyayı ellere gitmiş
beni baliye hapa esrara yitmiş
şimdi sorsan ona oda çok sevmiş



acılarımı burada karaladım
geçmişi yaraladım maziye yandım
eğer bir ortamda geçerse adım
dersin onlarada hiç tanımadım



Geçmişine nokta bu geleceğin
edebiyatı oldum bu Serüvenin 
Kemikleri agrıyor artık sevenin 
topragı bol olsun aşka gülenin 



Esir olmuşum ben o gözlerinee 
yine triplerdeyim aynı köşede 
tanımasan bile aklım seninle 
şimdilik gidiyorum kalbim seninle

Muhammed Onur Bayraktar - Son Hatıram Beste Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 13:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.