Çağrı - Bi Sigara İcimlik Daha Kal Şarkı Sözleri


Gözlerini çekip alma benden 

bi kenarda dururum rahatsız etmem 
sözlerin susmasın aman ha 
gizli öznen olurum kötü söylese de cümlen 



geeell geeell 



sevdiğin yemeği ısıttım 
yendikçe çıkar ayrılığın tadı 
nasıl acı nasıl tatsız aahh 
sarhoşluğunun aşk olmuş adı 



çek yorganı tepene ağla,ağla 
sarhoşluğunun aşk olmuş adı 



bayramlıklarını giymiş çocuklar gibiyim 
kabıma sığmadım ezbere aldığım düş kırıklıklarımı 
kaç acı varsa kalbime sapladığın 
adınla başlıyor senle başlıyor buruk hikayeleri 



ihtiraslarımı gülüşlerimi al 
sonradan duyulan pişmanlığımı al 
kolaysa gel de beni senden al 
belki acır da gitmezsin 



masumiyetimi esaretimi al 
varlığım koyarsa hayatımı al 
kal bi sigara içimlik daha kal 
belki o zaman gitmezsin 



bayramlıklarını giymiş çocuklar gibiyim 
kabıma sığmadım ezbere aldığım düş kırıklıklarımı 
kaç acı varsa kalbime sapladığın 
adımla başlıyor senle başlıyor buruk hikayeleri 



ihtiraslarımı gülüşlerimi al 
sonradan duyulan pişmanlığımı al 
kolaysa gel de beni senden al 
belki acır da gitmezsin 



masumiyetimi esaretimi al 
varlığım koyarsa hayatımı al 
kal bi sigara içimlik daha kal 
belki o zaman gitmezsin 



(şiir) 
güzeldik sen ve bendik,biz olmasakta güzeldik yanyana 
sen şimdi iste tüm zaferler senin olsun, 
tebrikler olsun gidişine ve teşekürler varsa verdiklerine 
ama avcumda dünyayla gelmiştim görmedinki 
hiç birşey vermemek için hiç birşey almadınki 
çocukluğumu sundum sana yüzümde bayramlık sevinci 
bir sigara içimlik daha kalmadınki.. 



ihtiraslarımı gülüşlerimi al 
sonradan duyulan pişmanlığımı al 
kolaysa gel de beni senden al 
belki acır da gitmezsin 



belki acır da gitmezsin..
Çağrı - Bi Sigara İcimlik Daha Kal Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 12:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.