Çağatay Akman - Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözleri


Çağatay Akman Gece Gölgenin rahatına bak şarkısıyla 2016'ya damga vurmasıyla 200 milyonu geçik izlenme almıştı. 2017'ye de Sensin Benim En Derin Kuyum şarkısıyla damga vuracak gibi gözüküyor. 8 Haz 2017 tarihinde yayına soktuğu 'Sensin Benim En Derin Kuyum' Sözleri Sizlerle. İndirmek için alta bulunan butonu kullanabilirsiniz.

Çağatay Akman
Sensin Benim En Derin Kuyum  Sözleri

Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun
Yüzük biraz pahalı, yaşantımız ucuz
Yolumuz yokuş, 
Kokuşmuş hayaller içinde yok olmuşuz
Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun
Yine bir gece yarısı kaldım yalnız uçurumda
Ölüme karışıyor gövdem
Güneşi görmedi öfkem
Gitsem de ölsem, kalsam da ölsem....
Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun
Yüzük biraz pahalı, yaşantımız ucuz
Yolumuz yokuş, 
Kokuşmuş hayaller içinde yok olmuşuz
Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun.



Çağatay Akman
Sensin Benim En Derin Kuyum Dinle 


Çağatay Akman - Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 12:31 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.