Sevdiğim Allah Belanı Versin Beste Sözleri



Sevdiğim Allah Belanı Versin Beste Sözleri 


Dün gece uyumadım, ben yine sabahladım
Sensizliğin acısı sardı dört bir yanımı Bira,
Votka sarmadı, sensizlik ağır bastı
Çekip gittiğin o gün canımdan canımı aldın

Bana aşktan bahsetme, sen aşktan ne anlarsın?
Sen benim yüreğimde kanayan bir yarasın 
Sevdanla yetinmedim, kalbime mabet yaptım 
Çekip gittiğin o gün canımdan canımı aldın

Sevdiğim, Allah belanı versin 
Sevdiğim, dertlerin hiç bitmesin
Yaptıkların aklımda, iki elim yakanda 
Sevdiğim, bunu böyle bilesin



Sevdiğim Allah Belanı Versin Beste Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 11:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.