Fatma Nur Börekçi - Sensizlik Ölümden Beter ( Lyrics - Şarkı Sözleri )



Fatma Nur Börekçi - Sensizlik Ölümden Beter ( Lyrics - Şarkı Sözleri )

Kim sever seni bu kadar
geldi çöktü bak yine efkar
Üzerime geliyor birden dört duvar
Kurtar beni Allah aşkına
Koşa koşa dönüyüm sana
Kar etmiyor burda ne görmüş ne volta
Aşkımız buraya kadar
Beni senden alı koydular
Yüreğimin tam ortasından vurdular
Sanma sakın vaz geçerim
Unuturum yada silerim
Sen olmazsan geçmiyor burda günlerim
Gidecektim ben tam askere
Bırakmadım seni yine de
Koştum geldim yanına hemen  gizlice
Atkı tutan o ellere
Vurdular şimdi kelepçe
Seni sevdim diye mi bu işkence
Koymazki anne hasreti
Babam zaten hiç olmadı ki
Bir sevgili sevmiştim o da terketti
Sensislik ölümden beter
Bitsin artık bu çile yeter
Çok özlendi davullu zurnalı türübinler
Sensiz ben nefes alamam
Buralarda hiç duramam
Tek başıma yanlız kalamam
Senin kokunu özledim
Hep yollarını gözledim
Götür beni gittiğin yere sevgilim
Fatma Nur Börekçi - Sensizlik Ölümden Beter ( Lyrics - Şarkı Sözleri ) Reviewed by farukkyldzx on 09:46 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.