Tarkan - Yolla Şarkı Sözleri

Tarkan yepyeni şarkıları arasında olan "Yolla" ile bu yaza damgasını vuracak. Uzun zamandır yeni şarkılarını beklediğimiz Tarkan 10 isimli albüm ile karşımıza çıktı. Bu zamana kadar yayınlanan Tarkan 2017 şarkıları internet sitemize eklenmeye başlandı. Merakla beklenen Tarkan 10 albüm şarkıları arasında yer alan Tarkan Yolla şarkı sözleri ve şarkının dinleme bağlantıları sizlerden gelen istek sonrasında aşağıda yer alıyor. Yolla şarkısı baktığımız zaman gerçekten hem ritmi hemde sözleri ile fazlasıyla iyi bir şekilde karşımıza çıkıyor. Tarkan 10 full albüm şarkıları internet sitemize eklenmeye devam ediyor. İşte Tarkan Yolla şarkı sözleri ve detayları;





Tarkan Yolla Dinle


Tarkan
Yolla Şarkı Sözleri


m valla

Oooooof
Bu gidişle sonunda salıcam aklı çayıra



Yolla yolla kaderim yolla
Acıları bana yolla
Ne de olsa
Dert babasıyım ya ben



Vur ya lafımı olur vur ya
Düşene bir de sen vur ya
Ne de olsa
Sabır taşıyım ya ben



Yolla yolla kaderim yolla
Acıları bana yolla
Ne de olsa
Dert babasıyım ya ben



Vur ya lafımı olur vur ya
Düşene bir de sen vur ya
Ne de olsa
Sabır taşıyım ya ben



Bendeki de can insanım en nihayetinde
Tut çek elimden ümidim uçurumun eşiğinde



Oooooof
İçime içime ata ata pat diye patlıcam valla
Oooooof
Bu gidişle sonunda salıcam aklı çayıra



Ah benim şu bağrı yanık kalbim
Bir türlü gün yüzü göremedi
Feleğin elinde oyuncak garibim
Bir türlü saadetini bilemedi


Tarkan - Yolla Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 06:53 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.