Çağan Şengül - Yandım Yandım Şarkı Sözleri


Çağan Şengül
Yandım Yandım Şarkı Sözleri

Özledim seni düştüm yollara Açtım gönlümü rüzgarına Bir hayal sanki bir macera Yıkıldım, kelimeler paramparça Yandım yandım, yandım yandım ah ki ne yandım Bana yeniden şarkılar söyleten kadın Baka baka doyamadım hem kokladım da Sarhoşluğu geçmedi hala İçimde sevdan Hala hoş bir havan var ne güzel adın Bir çizik attın gönlüme, kanattın Yandım yandım, yandım yandım ah ki ne yandım Bana yeniden şarkılar söyleten kadın Baka baka doyamadım hem kokladım da Sarhoşluğu geçmedi hala İçimde sevdan Seni görebildiğim yer rüyalar artık Deli diyorlar bana Ah bu ayrılık..
Çağan Şengül - Yandım Yandım Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 16:43 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.