Barkod - Gemiler Şarkı Sözleri



Barkod
Gemiler Şarkı Sözleri

Günler aşırı açar benim güneşlerim Senle başlar, senle biter ümitlerim Hayallerim mi, yakar yüreğini ? Gülüşlerim mi, yorar bedenini ? Rüzgarlar hızlıca süzülürken bileklerinden Ben hala yola çıkmadım Vakit erken, resmin hala elimdeyken Denize bakan gözlerim Kaybolan hislerim Batan gemilerim, batan gemilerim Bu hayatta tek bildiğim Seni ne kadar sevdiğim Ümitsizliğim, ümitsizliğim Denizler aşırı açar benim yelkenlerim Senle başlar, senle biter ümitlerim Hayallerim mi, yaktı yüreğini ? Gülüşlerin, içten miydi ? Bitmeyen umut, demir attırır sandalıma Sensiz açılırsam yazıklar olsun bana İçimdeki küçük, sorar bana Birbirimizi bulup sever miyiz bir daha ? Denize bakan gözlerim Kaybolan hislerim Batan gemilerim, batan gemilerim Bu hayatta tek bildiğim Seni ne kadar sevdiğim Ümitsizliğim, ümitsizliğim
Barkod - Gemiler Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 15:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.