Furkan Manav - Yıldızlar Anlatsın Şarkı Sözleri



Furkan Manav
Yıldızlar Anlatsın Şarkı Sözleri

Kahve fallarında aradım seni
Yoktun yine falda bile

İnan zor oldu beklemesi
Hislerimi gizlemesi

Kinim seni benden alanlara
Gelip sorsan bana ne kaybederdin ?

Öfkem seni benden çalanlara
Bir kez sorsan bana ne kaybederdin?

Bugün seni kaybedişimi izliyorum
Bugün senden vazgeçişimi kutluyorum

Sor beni sana yıldızlar anlatsın
Onlara seni anlattım 
Sana yazdığım şarkıları
İlk onlara çaldım


Kahve fallarında aradım seni
Yoktun yine falda bile

İnan zor oldu izlemesi
Kahredişini,sabredişimi

Kavgam seni benden çalanlara
Bir şans versen bana ne kaybederdin ? 

Bugün seni kaybedişimi izliyorum
Bugün senden vazgeçişimi kutluyorum

Sor beni sana yıldızlar anlatsın 
Onlara seni anlattım
Sana yazdığım şarkıları
İlk onlara çaldım
Furkan Manav - Yıldızlar Anlatsın Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 14:34 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.