Ahmet Tarık Efe - Kaçırdım Ben Tonunu Şarkı Sözleri



Ahmet Tarık Efe
Kaçırdım Ben Tonunu Şarkı Sözleri

Yolum da resimlerim gibiydi çizemedim adam akıllı . Hep bi çöp adam özensizliğinde, saç baş değildi tek sorunu. Bi sulu boya dikkatsizliğinde ,kaçırdım ben tonunu. Şaşırdım ben yolumu. Belki de bu yüzden hırçın bir köpekten kaçar gibi gittim hayatta. Döndüm ilk gördüğüm köşeden , sonunu düşünmedim. Belki bu yüzden dalgalı bir denizde yüzer gibi gittim hayatta. Tek amacım boğulmamaktı , bi kıyı hayal etmedim. Ben zaten boyumu aşan yere girmem, kim attı beni bu denize. Ben zaten yolları bilmem köpekler niye takıldı peşime.
Ahmet Tarık Efe - Kaçırdım Ben Tonunu Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 15:28 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.