Bade Derinöz - Dengi Dengine Şarkı Sözleri


Bade Derinöz
Dengi Dengine Şarkı Sözleri

Bir balık için koca denizden vazgeçtim
Karaya vurdu hayallerim
Nefes almak öyle zor ki...

Pulları döküldü elimde
Renk kalmadı teninde
Bense başladığım yerde
Umutlarım kum üstünde

Bir daha uğrar mıyım şehrine?
İnanır mıyım yalan sevgine!!
Kanar mıyım göz alıcı rengine
Zaten davul bile dengi dengine
Dön bak aynaya sor bir kendine [X2]
Sonra ne yaptım ben diye diye
Dönüşün olamaz geriye

Ezer geçer şimdi ayaklar
İmrenir hala bana başka hayatlar [x2]
Halbuki kırıldı sırtımdaki kanatlar 

Uğrar mıyım şehrine
İnanır mıyım sevgine
Kanar mıyım rengine
Zaten davul bile dengi dengine
Dön bak aynaya sor bir kendine
Sonra ne yaptım ben diye diye
Dönüşün olamaz geriye...
Bade Derinöz - Dengi Dengine Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 06:32 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.