Ahmet Oğuz Mercan - Kendim Ettim Kendim Buldum Şarkı Sözleri


Ahmet Oğuz Mercan
Kendim Ettim Kendim Buldum Şarkı Sözleri

Karadır Şu Bahtım Kara
Sözüm Kar Etmiyor Yare
Yüreğimi Yaktı Nara (Eyvah Ey...) 

Kendim Ettim Kendim Buldum
Gül Gibi Sararıp Soldum

Bilmez Yar Gönülden Bilmez
Akar Göz Yaşlarım Dinmez
Bir Kere Yüzüm Gülmez (Eyvah Ey...) 

Kendim Ettim Kendim Buldum
Gül Gibi Sararıp Soldum

Söylerim Sözüm Almıyo
O Yar Yüzüme Gülmüyo
Garip Gönlümü Bilmiyo (Eyvah Ey...) 

Kendim Ettim Kendim Buldum 
Gül Gibi Sararıp Soldum
Ahmet Oğuz Mercan - Kendim Ettim Kendim Buldum Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 15:25 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.