Metehan Çetinkaya - Ne Farkeder Şarkı Sözleri


Metehan Çetinkaya
Ne Farkeder Şarkı Sözleri

Bugünler de sarhoşum böyle aklım havada Düşündüğüm net bi' şey yok öyle boş tenhada Dolandım bütün gece bütün bi' ay bütün sene Ne farkeder Üzülmüştüm üzmüştüm biraz üşümüştüm de Kendime bile uzaktaydım düştüm epeyce Belki öptüm belki sevdim belki senden bahsettim Ne fark eder Bi' sabah uyandım yoktun arandım hâlâ bulamıyorum Bugünüme vardım çoktan uyandım artık hiç istemiyorum Bi' sabah uyandım yoktun arandım hâlâ bulamıyorum Bugünüme vardım çoktan uyandım artık hiç istemiyorum Attığım mesajları ciddiye almadın dimi? Hayvan gibi içmişim yine tutamadım kendimi Yoktu hiçbir beklentim Zaten olsaydı bile Ne farkeder Geçmişime göre şimdi daha az saçım var Yalan olmuş yarınlarım biraz acım da var Biraz senden kalan biraz da senden öncekilerden Ne farkeder Bi' sabah uyandım yoktun arandım hâlâ bulamıyorum Bugünüme vardım çoktan uyandım artık hiç istemiyorum Bi' sabah uyandım yoktun arandım hâlâ bulamıyorum Bugünüme vardım çoktan uyandım artık hiç istemiyorum
Metehan Çetinkaya - Ne Farkeder Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 15:35 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.