Her Neyse - Senden Sonra Şarkı Sözleri


Her Neyse
Senden Sonra Şarkı Sözleri

Bir daha güneş açar mı sabahları
Bir daha hisseder miyim rahatlığı
Başımda geçmişin güzel günahları
Sarmıyor senden sonra..

Yanmışım, doğrular bunu cevaplarım
Almışım ahını yıkık duvarların
Yanımda suratsız bir kalple yalnızım
Atmıyor senden sonra
Kabullendim kaderimi senden sonra..

Senden sonra kimse iyi gelmedi bana
Senden sonra dünya dönmedi bir daha
Dışarıda mutlu insanlar, bense loş bir oda da 
Kabullendim kaderimi senden sonra..

Yanmışım, doğrular bunu cevaplarım
Almışım ahını yıkık duvarların
Yanımda suratsız bir kalple yalnızım
Atmıyor senden sonra
Kabullendim kaderimi senden sonra..

Senden sonra kimse iyi gelmedi bana
Senden sonra dünya dönmedi bir daha
Dışarıda mutlu insanlar, bense loş bir oda da 
Kabullendim kaderimi senden sonra..
Her Neyse - Senden Sonra Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 08:56 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.