Eskitilmiş Yaz - Kimse Konuşmadı Şarkı Sözleri


Eskitilmiş Yaz
Kimse Konuşmadı Şarkı Sözleri

Kimse Konuşamadı İzin verme demiştim kendime. Önümde yığınla dağılmış hecelerleyim... Anne ben böyle şiirler yazmak istemezdim, İşte. Böyle filmlerde uç anlamlar aramak istemezdim, Keşke. Kimse konuşamadı. İzler... Ağırdı. Anne ben böyle şarkılar dinlemek istemezdim, İşte. Karlı yollarda virajlara boyun eğmek istemezdim, Keşke! Kimse konuşamadı. Bahsetmeyin artık yazların böylesinden! Güçtür son demde bırakması... Kimse Konuşamadı... Konuşamadı. Anne ben böyle şiirler yazmak istemezdim, İşte. Keşkelerimle birlikte son bulan filmler, Issız bi' gişede. Tek buğulu siyah ses dolanmış koridorun soğuk zemininde, Kimsesiz bir tenin mahreminde yankılanmış sadece! Eskitilmiş Yaz
Eskitilmiş Yaz - Kimse Konuşmadı Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 14:25 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.