Deniz Tekin - Hoşgeldin Şarkı Sözleri


Deniz Tekin
Hoşgeldin Şarkı Sözleri

Bugün dağların dumanı aralandı, hoş geldin 
Ah ışıklar içinde kaldım, yandım efendim 
Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgar 
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar

Sen bana geç geldin, ben sana erken 
Tutuşsun gün, yansın geceler, vaktimiz varken 
Bugün günlerden güzellik, sefa geldin, hoş geldin 
Ah bu yağmur yalnızlığımmış, dindim efendim 
Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgar 
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar 
Sen bana geç kaldın, ben sana erken 
Soyunsun gün, sarsın geceler, vaktimiz varken
Deniz Tekin - Hoşgeldin Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 16:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.