Eren Yasak - Öyleyse Bil Şarkı Sözleri


Eren Yasak
Öyleyse Bil  Şarkı Sözleri

Kim bilir kiminlesin
Hiç benden bahsettin mi?
En azından bir kere uzaklara daldın mı?
Merak ettim kimseye aldandın mı?
Sevdin mi seviştin mi bana küsüp değiştin mi?

Öyleyse bil ben senden geçmedim umudumdan vazgeçmedim
Kimseye değer biçmedim kirlenmeyi seçmedim
Öyleyse bil ben şeytana  uymadım yerini kimseyle doldurmadım
Yormadım yorulmadım hatamla gururlandım

Yazık etmeyelim ikimize
Hayatı düşman etmeyelim kendimize
Aşkı pişman kimseyi kurban etmeden
Daha da eziyet etmeyelim gel yazıktır
Eren Yasak - Öyleyse Bil Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 06:47 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.