Dilar Issever - Yarınlar Şarkı Sözleri



Dilar Issever
Yarınlar Şarkı Sözleri 

Kendimi suçlamaktan 
boş yere yüzlerce yıl hapis yedim
Çok gördüm ağlamayı dertlere
En sonunda geri geri geldim 
gölgemi de ezdim büyük taşlarla

Kafesimde çırpınırken döktüğün
tüyleri bir bir topladım 
Kustuğum cümlelerin ardından 
boğazımda bir alev topu ve ben 
sular arıyordum kuru toprakta

Yarınlar çok mu güzel olacak 
bugünün üzerine 
Nasıl dikilir bir yara açılan 
kaplanın pençesiyle 


Gecenin bir vaktiydi 
yollarda ürperten siren sesleri
Birkaç saniye dayandım 
Sonlarda yerimdeyken göğe adım attım 
bedenimi yaktım pişmanlıklarla 

Yarınlar çok mu güzel olacak 
bugünün üzerine 
Nasıl dikilir bir yara açılan 
kaplanın pençesiyle
Dilar Issever - Yarınlar Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 18:43 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.