Baba - Hatırla Şarkı Sözleri


Baba
Hatırla Şarkı Sözleri

hiç özlemediğim şeyleri özledim bu gece
bu gece beni almadan gitme buralardan
hiç özlemediğim renkleri özledim bu gece
bu gece beni almadan gitme bu rüyadan

bir akşam seç, o akşam gel
bir akşam seç, o akşam gel
inanmazsan gez iklimleri
bulamazsın gözyaşlarım gibi nemi 


yıkayan seni
hiç dinlemediğim şarkıları söyledim bu gece
bu gece beni duymadan (sakın) gitme buralardan
hiç söylemediğim sözleri söyledim sana

kızgındım ama geçti sarılsana
bir akşam seç, o akşam gel
bir akşam seç, o akşam gel
inanmazsan gez iklimleri
bulamazsın gözyaşlarım gibi nemi 
Baba - Hatırla Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 08:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.