Serhan Efe - Off Diyorum Sözleri

Serhan Efe Off Diyorum

Serhan Efe Off Diyorum Şarkı Sözleri:

Nasıl bir göz o
Evire çevire yatıra yatıra bakıyor
Başka bişey duruşu bakışı
Önüne geleni yakıyor
Nasıl bir göz o

Evire çevire yatıra yatıra bakıyor
Başka bişey duruşu bakışı
Önüne geleni yakıyor
Su gibi bir de
Eritip eritip içime bir güzel akıyor
Unutturdu işimi gücümü çok kafama takılıyor

Bir yolunu bulsam
Yanına bir gitsem
Ayıpsa ayıp istiyorum
Deliriyorum sana hastayım yavrum
Seni var ya off diyorum
Bir yolunu bulsam
Yanına bir gitsem
Ayıpsa ayıp istiyorum
Bir sarılsak kördüğüm olsak
Saatlerce off diyorum

Nasıl bir göz o
Evire çevire yatıra yatıra bakıyor
Başka bişey duruşu bakışı
Önüne geleni yakıyor
Nasıl bir göz o
Evire çevire yatıra yatıra bakıyor
Başka bişey duruşu bakışı
Önüne geleni yakıyor
Su gibi bir de
Eritip eritip içime bir güzel akıyor
Unutturdu işimi gücümü çok kafama takılıyor

Bir yolunu bulsam
Yanına bir gitsem
Ayıpsa ayıp istiyorum
Deliriyorum sana hastayım yavrum
Seni var ya off diyorum
Bir yolunu bulsam
Yanına bir gitsem
Ayıpsa ayıp istiyorum

Bir sarılsak kördüğüm olsak
Saatlerce off diyorum

Serhan Efe - Off Diyorum Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 03:20 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.