İrem Derici - Tektaş Sözleri

İrem Derici - Tektaş Sözleri

İrem Derici uzun zamandır çıkmasını beklediğimiz "Tektaş" şarkısını nihayet yayınladı. Son zamanlarda gerek tarzı gerek kendine has yorumuyla şarkılarını karşımıza çıkartan İrem Derici, Tektaş şarkısı ile bu yıla damgasını vuracak. İrem Derici 2017 şarkıları arasında yer alan Tektaş şarkı sözleri başta olmak üzere aynı zamanda şarkının dinleme bağlantısına sitemiz sozlerisozu.com farkıyla aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Herkesin çıkmasını beklediği İrem Derici Tektaş şarkı sözleri gerçekten oldukça iddialı. Dikkatleri üzerine çeken İrem Derici yeni şarkısını yayınladıktan çok kısa bir zaman sonra sosyal medya gündemine oturdu. Tektaş şarkı sözleri gerçekten beklediğimizden daha da sert ve duygusal olmuş. Kendine has yorumunu yine konuşturan Derici, bu yıla damgasını vuracak diyebiliriz. İşte dinlemek ve şarkı sözlerine ulaşmak isteyenler için İrem Derici Tektaş şarkı sözleri ve detayları;



   İrem Derici Tektaş

Yıldızlar yanında sönük
Aşkı kalbi kadar büyük
Bir gün kapımı çalacak biliyorum
Elinde tek taş bir yüzük
www.sozlerisozu.com
İş işten geçmeden olsa
Bir günüm yanımda uyansa
Yüreğimden Yüreğine yollar var ya
Hepsi tebessüm sana
Sadece sen ol yanımda
www.sozlerisozu.com
Beklemem artık gel beni sen sev
Böyle olsun kime ne zarar
Ey canımın sahibi yar,

Seviyorum ne önemi var

Yıldızlar yanında sönük
Aşkı kalbi kadar büyük
Bir gün kapımı çalacak biliyorum
Elinde tek taş bir yüzük

İş işten geçmeden olsa
Bir günüm yanımda uyansa
Yüreğimden Yüreğine yollar var ya
Hepsi tebessüm sana
Sadece sen ol yanımda

Beklemem artık gel beni sen sev
Böyle olsun kime ne zarar

Ey canımın sahibi yar,
Seviyorum ne önemi var


İrem Derici - Tektaş Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 03:15 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.