Ayaz - Unut Diyorsun Şarkı Sözleri

Ayaz - Unut Diyorsun Şarkı Sözleri


Sevemiyorum ben ,Senden başka birini

Gidişin hala, aklımda dün gibi
Nedeni oldun tüm hayatımın 
Kim ölmüş, kim yanmış senin umrunda değil


Direniyorum ben, Sarıldım gururuma

İnadı bırak gel, Ne olursa olsun aşktan

Bişey söyle ,yarım bırakma bizi
Zaten ne varsa gidiyor, bari sende yapma

beni biliyorsun elbet , ben her zerrene muhtacım

Ne olur, Gidiyorsun sen de, neden bizi yok saydın


UNUT DİYORSUN YA, BENİDE DÜŞÜN

KAÇ GECE UYKUMDAN, YAKINDIR ÖLÜMİ

YAK, GİDERKEN BU EVİ BARİ
BAK ARDINA, NE HALA DÜŞTÜM...

Söz ve Müzik : Ayaz



Ayaz - Unut Diyorsun Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 12:32 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.