Gülben Ergen - Esasen Remix Sözleri

Bana bırak bugünü yarına bak mı diyorsun 
Bir de ben, dünü kafaya takarım biliyorsun 

Ayrıla Ayrıla tam koptu zaten
Beni de zamana bırak istersen
Doğma büyüme senleyim esasen
www.sozlerisozu.com
Ayrıla Ayrıla tam koptu zaten 
Beni de zamana bırak istersen 
Doğma büyüme senleyim esasen

Seni unuttu unutuyor derken uyanıyor
Hala benim sanıyor
Senin yüreğini bilmem
Benimkisi çok fena yanıyor
www.sozlerisozu.com
Senin yüreğini bilmem 
Benimkisi çok fena yanıyor
Ram bambayi ya, bam yaa
Ayyy,yaaa,yaa,ayyy
Gülben Ergen - Esasen Remix Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 09:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.