Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın Şarkı Sözleri

Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın Şarkı Sözleri 
Emre Aydın süpriz bir çalışma olan "Sen Beni Unutamazsın" şarkısı ile müzik marketlerinde yerini aldı. Aynı zamanda netd kanalı üzerinden video klibinin ilk günden 170 bin dinlenmesi gözlerden kaçmadı. DMC etiketiyle çıkan ve adeta eski günleri hatırlatan emre aydın sen beni unutamazsın şarkı sözlerini de sitemizde şarkı çıkarmaz paylaşmak istedik. Hayranları da tam destek arkasında olan emre aydın'a bu süpriz parçası için teşekkür ederiz.

 emre aydın sen beni unutamazsın şarkı sözleri

Ben buna hazır değilim dedi...
"Ben buna hazır değilim!"

Halim toz, halim duman
Olmasa yenilsem,
Tükensem bitsem
Bir ah etmem

Unuttum çoktan geriye dönmem,
Geriye dönmem, geriye dönmem

Ama sen beni unutamazsın, anımsarsın aniden
Bir adam bir akşam, misal bana benzeyen
Tutar geçer tam önünden

Ne yapsan sen beni unutamazsın
Bir yağmur yağsında.
Bir şarkı çalsın
Sen beni ölsen unutamazsın!!!


Ceplerinde cümleler, saklayamazsın
Boğazın düğümlenir, konuşamazsın
Sen beni ölsen...


Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 12:46 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.