Adı Bende Saklı - Ne Bekliyordun Ki Şarkı Sözleri

Adı Bende Saklı - Ne Bekliyordun Ki Şarkı Sözleri

Gerçekler kendini gizlemiş
Hayallere kapılıp gitmişim
Sonsuza kadar sanmışım sevgiyi
Zaman geçmiş gitmiş bir an için

Ne bekliyordun ki oysa bu hayattan
Kalır mı sandın?
Yaranı sarar mı sandın?
Bırakıp gitmez mi sandın? X2
Seni sever mi sandın?
YANILDIN.....
GÜVENDİM.. 
Ve yine yenildim

Kalbim yükünü taşıyamasa da
Nefesim kesilse bağırsam da
Bakma öyle alışsın bunlara

Ne bekliyordun ki oysa bu hayattan
Kalır mı sandın?
Yaranı sarar mı sandın?
Bırakıp gitmez mi sandın? X2
Seni sever mi sandın?
YANILDIN.....
GÜVENDİM.. 
Ve yine yenildim




Etiket:ne bekliyordum ki ne bekliyordun ki ne bekliyordun ki zaten
Adı Bende Saklı - Ne Bekliyordun Ki Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 12:50 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.