Seçkin Özdemir - Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözleri


Gitmek kolay hım ya sonrası 

Silebilirmisin 
Sende kalan dudaklarımın nemini 
Atamazsın biliyorum 
Sende solan yüreğimi 
Silebilirmisin 
Sende kalan dudaklarımın nemini 
Atamazsın biliyorum 
Senle solan yüreğimi 
Ver bana düşlerimi 
Ver bana gülüşlerimi 
Yanarsın ah yanarsın 
Verirsen bana kendini 
Ver bana düşlerimi 
Ver bana gülüşlerimi


Yanarsın ah yanarsın 

Verirsen bana kendini 
Gitmek kolay hım ya sonrası 
Silebilirmisin 
Sende kalan dudaklarımın nemini 
Atamazsın biliyorum 
Sende solan yüreğimi 
Silebilirmisin 
Sende kalan dudaklarımın nemini 
Atamazsın biliyorum 
Senle solan yüreğimi 
Ver bana düşlerimi 
Ver bana gülüşlerimi 
Yanarsın ah yanarsın 
Verirsen bana kendini




Seçkin Özdemir - Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 04:21 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.