Yıldız Tilbe - Kış Gülleri Şarkı Sözleri


Ellerinde kış gülleri, Yüzünde bahar bir gece Şarkılarda aşk çilesi, Hayat bana mı bilmece Yakıyorsun nefesimi, İçim hazır her ümide Gözüm sende, gönlüm sende, Aşka ben miyim eğlence Saçlarından ırmaklara, Öpüşlerinden dağlara, Gözlerinden yıldızlara, Kara kıştan hazirana, Taşıyorsun beni bir anda. Övünme benle, utanma benden, Düşünme benle beraberken, Bekleme bir şey Övünme benle, utanma benden, Düşünme benle beraberken, Yolunda her şey Dilimde yârin türküsü, Bağrımda koca bir ateş, Ayrılık hep korkulu düş, Herkes böyle mi sevince, Her gönülde bir sevgili, Her yarada bir tuz izi, Şifa dolusun sevgili, İyileşiyorum seninle, Saçlarından ırmaklara, Öpüşlerinden dağlara, Gözlerinden yıldızlara, Kara kıştan hazirana, Taşıyorsun beni bir anda. Övünme benle, utanma benden, Düşünme benle beraberken, Bekleme bir şey Övünme benle, utanma benden, Düşünme benle beraberken, Yolunda her şey Ağlamışım gülmemişim, Aşklı aşksız demlenmişim, İnce belli toy zamanlar senin gibi görmemişim, İsmim dilinde güneşli, ısıtır iliklerimi, bambaşka bir şey sevmesi, Cümle günahlar tövbesi, Saçlarından ırmaklara, Öpüşlerinden dağlara, Gözlerinden yıldızlara, Kara kıştan hazirana, Taşıyorsun beni bir anda. Övünme benle, utanma benden, Düşünme benle beraberken, Bekleme bir şey Övünme benle, utanma benden, Düşünme benle beraberken, Yolunda her şey
Reviewed by farukkyldzx on 02:45 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.