Kahraman Deniz - Garezi Var Şarkı Sözleri


Yalanlar olmasın, beklemem fazla kifayet ben durursam şeytan durmaz, olmaz hiç adalet dünyayı değiştireceğimize hiç inancın yok mu? insan dediğin, bir çuval etten mi ibaret? direndim, yenildim, ama kaybettim diyemem eksiklik hayatta değil, zihinlerimizin içinde üzüldüm, ama nefrete sebep değil bu, küsemem saygına ihtiyacım yok, tüm dostlarım benimle küllerimize bile garezi var zâlimin yaka yaka bitiremedi adını âlimin gün doğmadı, ama doğar elbet bu geceki hikâyesi uzun olur hâlimin her an çok şeyin farkında olamayabilirim bu şarkının bu yarısını yazarken bile ayık değilim sevmeyi sevmek bazen insanı sevmekten iyi oldu birine bir gönül verdim, o alınca iş bozuldu direndin, yenildin, kaybettin her seferinde bırak beni, ben kazanayım bu kez, hepimizin yerine küllerimize bile garezi var zâlimin yaka yaka bitiremedi adını âlimin gün doğmadı, ama doğar elbet bu geceki hikâyesi uzun olur hâlimin
Reviewed by farukkyldzx on 11:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.